مصاحبه آرشیو خبر ها
یووه ، یک زندگی زیبا

یووه ، یک زندگی زیبا

دیوید ترزگه ، اسطوره یوونتوس ، در مصاحبه با مدیاست درباره یوونتوس گفته است :

 

"من در 22 سالگی به یوونتوس آمدم و به خاطر دارم که قرارداد را درست قبل از بازی فینال یورو امضاء کردم ، اتفاقاً هم قبل از بازی با ایتالیا. من در حال انتقال زندگی ای تازه پس از پنج سال حضورم در موناکو بودم و این جهشی بود که همیشه رویایش را داشتم.

 

یووه بازکنان بزرگی مانند اینزاگی ، دل پیرو ، داویدز و مونترو داشت را در اختیار داشت ، همانطور که آنها شخصیت های ارزشمندی هم داشتند ، چیزی که به مرور زمان متوجه شدم.

 

و من خوش شانس بودم که از مشورت های قهرمان های فرانسوی حاضر در یووه و یا آنهایی که قبلاً در یووه وجود داشتند بهره مند شدم ، دشام ، زیدان و پلاتینی. این یک تجربه شگفت انگیز بود. از اولین حضور در چالیتون ، همیشه استادیوم پر از تماشاگر بود. با گذشت هر روز من هم رشد می کردم."

 

بزرگترین ناراحتی و شادی ات؟

 

"بدون شک لذت کسب اسکودتو 2001/2002 ، روز پنجم می ، باخت باورنکردنی اینتر در خانه لاتزیو و برد ما در اودینه و پیشی گرفتن از نراتزوری در آخرین روز. این اولین اسکودتوی من بود و یووه نیز چند سالی بود که موفق به کسب آن نشده بود ، خیلی زیبا بود.

 

هرچند بزرگترین درد هم شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا در منچستر در سال بعد آن بود. ما قوی بودیم ، اسکودتوی دیگری کسب کرده بودیم و میلان بالعکس نتایج خوبی در لیگ نگرفته بود. ما احساس غرور می کردیم اما اینگونه شد ، بازی زیبا نبود و ما در پنالتی باختیم.

 

سال ها گذشت اما این بزرگترین افسوس من در تمام طول زندگی ام است. در کل تجربه سیاه و سفیدم مرا یاد آنیلی بزرگ می اندازد. کسی که هیچوقت از تکرار اینکه می خواهد تا یوونتوس بهترین تیم جهان باشد خسته نمی شد.

 

البته ما در هیچ بازی ای جادو نشده ایم اما در هیچ تیمی به اندازه یوونتوس ، میل به پیروزی وجود نداشت."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: